co ja miałem? Sztuka osiedlowa odc. I z wielu.

I jeszcze jedno! Ogólnie interesuje się od jakiegoś sztuką no powiedzmy osiedlową, (śmiech w tym miejscu proszę). Nie wiem tak jakoś se wkręciłem, nie tylko muzyczną( bo też ale to temat na szeroko pojęte potem)część, ale i graficzną, nie mówię tu o „żydzi do gazu!”(tia bo to sprytny pomysł na wpis na ścianę, wiadomość dnia dla twurcuuf napisu, już tam byli i przez to oglądałem „Listę Schindlera”), ale o tagach, graffiti i innych ciekawych motywikach. Przykład (jak wskazuje tytuł pierwszy z wielu) jak ukazuje dsc00348
Ot i nic, chomiczek chyba nie? Ale rysunek bawi mnie niezmiernie, do tego stopnia, że robił mi za tapetę przez czas jakiś. Co ciekawe fotka pstryknięta niedaleko mego przyszłego mieszkania, (jak bogowie się zlitują w tym roku się przeniosę, ale bogowie są szaleni, więc kij tam ich wie). To chyba tyle, 3 posty z rzędu, hej ho combo. Tyle sen się zbliża ale odganiam go jeszcze nowym Fiszem(dobry) i grą(średnią).

3 Responses to co ja miałem? Sztuka osiedlowa odc. I z wielu.

  1. snp says:

    to jest pizmak Serafin z Tajemnicy Wiklinowej Zatoki? jak byles maly to Ci skapili tv?

  2. RCA says:

    Pizmak co? 🙂

    Ja bylem maly to teleranek zabrali z tivi…

    😉

  3. pbarwik says:

    Serafin ? piżmak serafin?! oglądaliśmy inne bajki…

Skomentuj

