słonko świeci…no gdzieś świeci nie? ps. komputer mój gada do mnie chinsku

Kolejny dzień mija gdzieś, głównie na a) graniu(nowa ładna fajna) b) łażeniu po mieście. Przyznaje się bez bicia (przemoc jest zła, ale dla niektórych przyjemna), że łazić lubię, głównie sam, muzyka, myśli, aparat. Nieczęsto się mi to już zdarza(pracapracapraca), ale pozwala się odstresować i wyczilować, pewna odmiana medytacji zapewne, heh.
Inna sprawa, czyli tzw. zmiana tematu. Dziś mój komputer przemówił do mnie… i było to w języku wschodu, i to do tego w trakcie grania w horror. Intrygujący problem, warty analizy. Wiedziałem, że cały sprzęt jest made in china, ale mam go już kilka lat, by się nauczył kilku słów po polsku, np. „kurwa działaj!” Jakbym TO usłyszał w słuchawkach prawdopodobnie zesrałbym się na miejscu. Dygress mały, chomik z poprzedniego postu okazał się piżmakiem z jakiejś prawdopodobnie przedpotopowej bajki, naród zawiedziony, prezydent ogłasza żałobę narodową etc. Jakie faux pas z mej strony, wszystkie chomiki przepraszam.
Co do słonka zdjęcie z jechania do pracy, autobus pełen smutnych ludzi, szybkie 3 fotki, najciekawsze wklejam. znaczy wstawiam, czy jakoś o proszę znajduje się tudsc00225
Tyle chyba, ładne słonko nie? wiem, że ładne wiem

One Response to słonko świeci…no gdzieś świeci nie? ps. komputer mój gada do mnie chinsku

  1. Katija says:

    Niby smutna nota a mnie do lez rozbawila ty zawsze potrafisz

Skomentuj

