fiu fiu plus kontrast, w bonusie miszczu okładek

jutro koncert Comy, na który wyruszam z sir Czekanem i sir Ksi ( OŻW – Oby żyli wiecznie,). Ostatni raz skakałem na Metallice, i było to co najmniej epickie przedsięwzięcie. Nowa płytka Comy jest całkiem niezła, choć jak zwykle prawie nie da się zrozumieć, co, że się wyraże „artysta miał na myśli”. Zresztą i tak zabawa będzie przednia, bo uczestnictwo w muzyce to jeden z milszych motywików dla mnie. Nic jak dotąd nie przebiło mi opcji wrzeszczenia wraz 60 tysiącami ludzi ME-TA-LLICA, i fali na stadionie w Chorzowie. ech. No ale tak w ogóle my tu gadu gadu, paznokcie rosną.
Jak było wspomniane niebo to jeden z łatwiejszych opcji do sfotografowania, jednakże, by było (dla mnie) naprawdę kozackie musi być kontrast, i tu wyłapmy opcję typu las czy blok. Jako, że nie mam zdjęć profesjonalistów musimy zerknąć na me mdłe próby:dsc00016.
Nie jest to najlepszy przykład, ale za kija nie znajdę lepszego. Whatever, punkt jest taki,wszystko łatwiej rzuci się na oko, jeśli będzie obok swego przeciwieństwa, lub będzie wystawać. Banał nie? ale nie mówiłem, że będzie mądrze i dostojnie. Przykład inny troszkę, ale jak nie ukaże tego rysownika to będe bucem, Djurdjevic to mistrz robienia okładek, zadanko dla zainteresowanych wygooglować go sobie. Przykład pierwszy z ręki, za dużo by mówić, niech mi ktoś powie, że nie złapałby za książkę czy komiks z taką okładką:
x-men_magneto_testament_5p
Centralnie mistrz łapania za oko. Tyle na teraz, powrócę….

Skomentuj

