My Ukryty w mieście krzyk czyli ja jako wielki pan magister mówię Wam…

Godzinka do wypadu…nie wiem w jakim w stanie dotrę do domu, więc piszę wcześniej, wystarczająco bełkoczę, by nie robić tego po pijaku. Więc co tam u czytających ? wszystko w porzo? halooo? ktoś to chyba czyta oui? Heh Monolog internetowy przypomina mi stanie na środku miasta i wrzeszczenie „Koniec jest bliski!!” i tak nikt nie słucha 🙂 Nawet lekko jestem podekscytowany koncertem, możliwość wyskakania frustracji jest potrzebna, spytajcie się psychiatrów, albo to albo sięgnie się po broń. A czasami się chce. Bo jako to powiedział L.U.C. na nowej płytce „Soviet mental, byleby mieć ale zapłacić ani centa”. Coś w tym jest nie? Przez ileś lat ludzie przyzwyczaili się do „ogarniania” wszystkiego bokiem, że niezależnie od zmiany kraju, system umysłowy pozostaje. A to czasami wywołuje u mnie odruch nerwowy. Nie chcę tu bawić się w mędrkowanie, bo i po co? Jak chcecie mądrości słuchać Bartoszewskiego proszę, Edelmana, albo mamy, co za różnica. Inną nazwą tej cechy wykminił Kazik(miszczu słowa!) naród typu „wisz pan”. Ale nieważne temat się poważny zrobił or something. Na bank mam coś zabawnego, a jasne, że mam:dsc00106
Tuptająć po osiedlu bydgoskim można to zauważyć. (Dygress! Bydgoskie dla mnie potrafi wyglądać zajebiście, te stare budynki, lipa, że bywa tam średnio zabawnie oui?). Temat do obczajenia dla zainteresowanych tytuł skradnięty tym razem od Pezeta, którego Muzyka Klasyczna/Poważna to rzecz warta wysłuchania, tekstowo prawdopodobnie najwyższa półka, możliwie, że najwyższa. A nie mówię tego zbyt pochopnie. hyyy tyle pogram chwilkę i spadam, jutro może foty z koncertu pozdroooooooo.

One Response to My Ukryty w mieście krzyk czyli ja jako wielki pan magister mówię Wam…

Skomentuj

