Da da da, du du du…Emo man, Emo man, does whatever Emo can!

Czasu nie było to nie pisałem. Sir Czekan na swym ataku słownym(zwanym inaczej blogiem) dosyć sprawnie opisał koncert, ja jedynie mogę dodać, że fajnie, było, wyładowałem złą energię i tym samym niezależnie od ciągłego kaca łażę z uśmiechem na twarzy przez większość dnia. Zajeb w pracy epicki, ruch jak nigdy, ludzie kupują wszystko co się da, a nawet więcej. Ja czekam aż w KOŃCU przyjedzie płytka PTP(siewka Zawik), to kupię. Kino wieczorem ze znajomymi, idziemy na nowego Błąda, by patrzeć jak ludzie kopią się po twarzy. Na uszach leci nowa Ep-ka Linkin Park, na ekranie spauzowany serial Cejrowskiego o Afryce. Wczoraj przy piwie bywało średnio zabawnie, ale utrzymując siłą dobry humor, udało doprowadzić imprezę do w miarę dobrego zakończenia. Buja troszkę ta epka Linka, miło.
Nigdy nie lubiłem pozowanych zdjęć, zawsze foto z definicji to złapanie momentu, a nie pozowanie z przyklejonym uśmiechem. Przykład mistrzowski z word press foto 08, nawet nie chcę myśleć ile kosztuje aparat do takiego zdjęcia4

Masakra dla mnie, polecam stronkę, by wyłapać naprawdę ciekawe zdjęcia.  Jutro rano praca nie chcę mi sięęęęę. MIłego możłiwe, że jeszcze coś skrobnę.

One Response to Da da da, du du du…Emo man, Emo man, does whatever Emo can!

  1. RCA says:

    Fcuk EMO! A btw. mogłeś chociaż linkiem do mnie zarzucić jak napisaleś, żem zgrabnie zaatakował o Comie 😉

Skomentuj

