Mega spirala dygresji

Więc miałem zamiar walnąć dopisek do opowiadania, pomysł jest ale skill chyba za mały, może też cierpliwości brakuje.. Narazie jest w „zawieszeniu” w celu analizy dokładnej. Zapieprz się rozpoczął i to na całego. Prawdopodobnie będe blogował z rana, bo wieczorami sił nie będzie starczało. Masakra, 1.2 tony towaru dziś w około godziny rozkładaliśmy. Hejho. Szokujące ale nie mam zbyt dużo o zdjęciach do powiedzenia, nawet żadenej ciekawej nie wkleję. Bo a. nie chce mi się b. nie będe wysilał się na tajemne omawiania fotek. Jak mnie coś natchnie to będzie notka oui?  Żłopię sobię smętnie zimną herbatę, na głośnikach Noon (centka muzyczka nie powiem) lekkim ambient unosi się w pokoju. Do tego z sił ode mnie niezależnych dojdzie do małej kwarantanny z mojej strony. Chorutkim jestem i nie chcę zarażać(chrupiutkim mi się napisało, freud by coś już analizował, ale nie żyje więc kij tam znim ja?). Dygress. Nową koleżankę mamy w dżobie- miła i w miarę ogarnięta, jest do kogo nowego gębę otworzyć. Wogóle dygress głębszy zwany inaczej drugim. Po zobaczeniu mojego zdjęcia, obca mi osoba nazwała mnie and aj kłołt „kontrowersyjny”. lol. mega lol. Żarcik na bonusie co by nie było. Co jest niejadalnego w warzywku? Wózek inwalidzki. Wersje zmodyfikowane są dwie: respirator. Złote zęby. heh. Co by było miło czytać. Kontynuując całkowity brak sensu i wątku, zwracam uwagę drogich czytelników na Z-boczoną historię kina Słowaja Żiżka- beka straszna, a do tego nauka psychologii freudowskiej Polecam gorąco.  Chyba tyle hm… aj bi bak, jak to powiedział austriacki kulturysta który został gubernatorem. (Tytuł filmu o Szwarcusiu już mamy hee).

4 Responses to Mega spirala dygresji

  1. RCA says:

    Foto koleżanki nowej z dżoba wrzuć. I nie pitol, że nie hę. O.

  2. pbarwik says:

    spróbujem:P

  3. snp says:

    musze sie nowej kolezance przedstawic, bo juz z trzeci dzien z nia gadam i dalej tego nie zrobilem. przedstaw mnie jej przemus, a obiecuje ze z mojej strony nie padnie slowo „penis” :>

  4. pbarwik says:

    oczywiście Marcinku w miarę możliwości zrobię to

Skomentuj

