Moralność, II wojna i wogóle…

Więc sobie siedzę w dżobie. Ruch mniejszy, a ja próbuje czilować. Tak daję znać, że żyję. W wordzie kilka opowiadanek rozpoczętych, mam zamiar potem puścić je w eter. Na głośnikach blusik, co wprowadza mnie w radosny nastrój. Choróbsko opuściło mnie nareszcie, jedynie 2 dni do przyjazdu brodera( helloł broł:P). Walka trwa na froncie, książeczkę pt. „Stalingrad” se kupiłem(kozacka polecam), ogólnie nastrój znowu na II wojnę światową mam. Co za ciekawy okres, tak jakby wojna i polityka nagle zrzuciły maski i ukazały jak wielkie gówno człowiek potrafi sobie zgotować. Czytając wspomniane wcześniej „Dzienniki..” mogę dojść do wniosku, że humanum, może przejść naprawdę wiele. Ktoś mi kiedyś powiedział, że II WŚ, to morlana czarna dziura w XX wieku, ale to przesada, dziura była zawsze, tylko ładnie ukryta, pod stertą praw, których ludzie przestrzegali tylko ja chcieli. Zwała. Powrócę.

7 Responses to Moralność, II wojna i wogóle…

  1. RCA says:

    Nie zgodzę się, że II Wś była zrzuceniem maski jeśli idzie o moralność człowieka. Noł fakin łej. Też wróciłem ale nadal jeszcze lekko chorszy.

    Wracając ad rem. IIWŚ była doświadczeniem tragicznym – co by nie mówić – jednakże nie była to wizualizacja tego czym my jako ludzie jesteśmy. Nawet jeśli wiemy i zdajemy sobie sprawę, że jesteśmy drapieżnikami, zwierzętami, to nie ma na ziemi drugiego takiego gatunku, który byłby w stanie zaplanować SYSTEMATYCZNE wymordowanie części swoich, bądź co bądź, pobratymców (z biologicznego punktu widzenia). Najgorszy w tym wsztstkim był właśnie ów systematyzm, zaplanowana eksterminacja, prowadzona na skalę przemysłową. Uwieńczona zrzuceniem BA na Japonię. Bo jeśli mówimy o holocauście to mówmy w całościowym ujęciu – Japonia też holocaustem była.

    Jakkolwiek zadziwiające dla mnie jest odejście w końcu XX. w. od metod hurtowych do cięć tzw. hirurgicznych – oczywiście nie wszędzie – jakkolwiek to się zmienia.

  2. RCA says:

    Kurwa koment dluzszy niz notka, a mimo to nadal nie pelny ;P

  3. pbarwik says:

    Rację może masz, ale ja mam odpowiedź na Ciebie, tylko zrzucić muszę to ukażę, całe 30 sekund podczas których nic nie mówisz!! tak tak, zachowałem filmik z Comy hy hy. Terror rozpocznę normalnie 😛

  4. RCA says:

    Świnia! 😀

  5. RCA says:

    I o kurwa, CHirurgicznych, nie h… fak :d

  6. pbarwik says:

    polisz iz trudna jenzyk jaaa, za dużo o tym naziście czytasz, herrr ober 😛
    Czytaj szybciej, bo mnie kusi by kupić 😛

  7. RCA says:

    :D:D:D ja sobie przerywnik na Meyerową zrobiłem 😉 3 książki w ciągu 5 dni 😛 pojebany jestem. Dziś dalej Łaskawe 😀

Skomentuj

