świętaaaaa

W końcu udało mi się usiąść. Masakra odpoczywam sobie, dostałem nowy dysk kilka gier i (hejho) książki. Żyję turlam się jakoś, ale znajduję sobie co chwilę jakieś problemy, bo po co mam lekko wszystko ogarniać.  hnh. W głowie powoli składam jedną historyjkę pod postacią scenariusza filmowego(po co sobie życie ułatwiać). Serial „World at war” zajebisty pierwszy odcinek fajniutki jeszcze 25 :). Troch wspomnieniowo więc proszę F-i-s-z

A w mojej głowie przestrzeń mam solidnie wypełnioną
Setki wspomnień, więc podpierać muszę głowę dłonią
Są rzeczy co bolą, co wolą raczej nie wychodzić na wierzch
Tylko topić się na dnie
Więc proszę nie dręczcie mnie
Ja w tym co dobre,leciutkie chcę zanurzyć się i w tym pływać
Brud zostawić za sobą później pozmywać
Choć wiem że tak trudno z twarzą przegrywać
Uczę się wiem że nie zawsze muszę wygrywać
Uczę się, nie wiele wyniosłem ze szkoły
Pociłem się, nie spałem przez pierdoły
Które równie szybko uleciały
Nie rozwijały tego co rozwijać miały
Zgubiłem się gdzieś lecz odnalazłem po roku
Krok po kroku siebie szukałem
Kręciłem łbem na lewo, na prawo
W końcu podniosłem się i wstałem
I stoję i z gęby słowa wypadają prosto na mikrofon
Co pozwala nieść treść jak huragan,
Jak deszcz nieść moją treść
Gubiłem się, wstałem by później z hukiem spaść na ziemię
Są rzeczy co cieszą i bawią i są takie co dręczą sumienie
Są we mnie sprzeczności których nie potrafię zmienić i nie zmienię
Ulatują gdzieś i pozostaje po nich tylko wspomnienie
Ahaa
Powrócę jak zwykle. I zamiast wesołych świąt, życzyłbym przemyślanych świąt. Nie bądźmy fiutami dla siebie przynajmniej jeden dzień w roku 🙂

One Response to świętaaaaa

  1. RCA says:

    Jakie gry i jakie książki? 🙂

    Nareszcie jakaś notka! Opuszczasz się bracie drogi… tak nie wolno. Czy ów serial World at War to COD5? 🙂

Skomentuj

