recka runda druga bardziej filmowa

„Seven Pounds” film prosty w analizie trzyma się jednie dzięki charyzmie i aktorstwu. Nie będę zdradzał fabuły, trejler se obejrzyjcie. Will Smith , obok niego piękna Rosario Dawson, która pokazuje niezłą klasę aktorską. W drugim planie Woody Harrelson jako ślepy grajek (mini rólka) i Barry Pepper równie krótka równie dobra. Jak mówiłem zakończenie jest przewidywalne, a także powód całego zamieszania jest prosty, jednakże siłą napędową jest złamany Will Smith. Jako znany wszyskim uśmiech, tu ukazany jest jako maska, a jedynie oczy i pojedyncze momenty załamania, ukazują jak źle z nim jest. To klasa aktorska,mnie ciekawi, Will wybiera sobie coraz trudniejsze kreacje, cieszy mnie to. Jego gra oczyma a także usilne próbowanie nie zakochania się w Rosario to punkty główne tego muwie. Ładny film, miły film, świetnie zagrany film, na zimne wieczory jak najbardziej 7+/10

2 Responses to recka runda druga bardziej filmowa

  1. RCA says:

    Obejrzałem trejler, i hm… na razie mam ochotę na coś… hm… soczystego. Więc sobie załatwiam „Crank”. Czyli Adrenalinę. Nie wiem czemu. Mam zrytą psychikę.

  2. pbarwik says:

    Crank zły nie jest, ba fajny nawet, ale inny typ filmu oui ?

Skomentuj

