Wojna skończona przeciwnik skonał..

I po Nowym Roku. Spędziłem go nawet mile, trochę podumałem, wypiłem, pośmiałem, powyjaśniałem kilka spraw( mam nadzieje). Następny dzionek na lagu. Książka i komp. Jutro już powrót na front, to ostatni rok w tej pracy, czuje to w kościach, it’s time to move on. To był co najmniej ciekawy rok, zakończyłem studia, rozpocząłem i zakończyłem związek, wychlałem morze piwa i jeziorko wódki, innych grzechów nie pamiętam, albo pamiętać nie chcę. Ciekawi mnie następne 12 miesięcy, wyczuwam podskórnie, że ekipa z którą bywam niedługo zakończy swój dotychczasowy kształt, a właściwie, można by stwierdzić, że się zmieni. 2009 może być okresem wielu zmian, nerwowo do tego podchodzę. Z opcji całkowity random polecam ostatnią płytę Alter Bridge, które czadem fajnym zalatuje. I tak słucham ostatnio Kazika Na Żywo(zajebioza). Z pytań oryginalnych(inaczej zwanych z nikąd) klient do mnie ostatnio „Jakąś ambitną kolorowankę poproszę” mogłem odpowiedzieć, że Matejko wyszedł, ale coś jeszcze Salvadora Dali powienienem mieć, ale kultuuuralny jezdem, to milczałem. Ech. Pierdolone bobry po prostu. Przy okazji jak już dygresja leci, ostatnio dialog w Rycerskiej :
– Ma ktoś ołówek?
Ktoś wyjmuje dany ołówek. Odpowiedź brzmi:
– Ee, taki mały i bez gumki?- Ogólna radość pianie i wylewanie piwa, jednakże puenta była lepsza, bo brzmiała po chwili:
– No dobra chodź- Masakra, sama swołocz po prostu.

2 Responses to Wojna skończona przeciwnik skonał..

  1. RCA says:

    To rozlecenie się ekipy to znaczy co?

    • pbarwik says:

      Może źle się wyraziłem, ale no czuje, że może skład się troszkę zmodyfikować, takie przeczucie po prostu 🙂

Skomentuj

