Za rękę z bezczelnością

Za oknem czerwone niebo na uszach cichy spokojny bit i jeden z najciekawszych tekstów w polskiej muzyce, chciałem wpierw wkleić całość, ale nie widzę sensu, kto będzie chciał ten sobie zobaczy Eldo „Plaża”. Jednak coś mnie ruszyło jak słuchałem ostatnią zwrotkę:
„Chcę byś wysłuchał tych słów,
O jedno proszę, pozwól.
Znajdź w sobie siłę na dobro,
Na wiedzę i na rozum.
Zatrzymajmy się w pędzie.
Nikt nie pamięta, po co biegnie.
Czy na pewno po szczęście,
Czy sam bieg jest biegu sensem?
Nic nie jest pewne,
Ja przecież wciąż pytam,
Szukam sposobu,
By kiedyś polecieć jak Ikar,
Na skrzydłach tej wolności.
I jeśli mam jak on spaść
To spadnę jak on,
Ale szczęśliwy,
Bo żyłem naprawdę.”

Wielu ludzi nie lubi hh, zwłaszcza polskiego, ale naprawdę trafiają się takie przemyślane teksty. około 2 godzin do wyjścia mam. Co szokujące jestem umówiony z kobietą, a nie z ziomkami, szok wiem, sam się zastanawiam jak doszło do tego, ale mam zamiar miło spędzić wieczór. Kończę Stalingrad, którego recenzja zjawi się tu niechybnie. Miałem dosyć spokojny dzionek, odpoczywam gram, czytam i słucham. Jutro popołudniówka, ale jutro to za milion lat no nie? 🙂

4 Responses to Za rękę z bezczelnością

  1. RCA says:

    Z kim? Jak było? 🙂

  2. pbarwik says:

    Fajnie było 🙂 wszystkie dzienne autobusy spieprzyły i trza było iść na piechotę, ogólny lol.

  3. RCA says:

    No to ja się cieszę, że heppy 🙂

  4. Katija says:

    Tak ja tez jestem bardzo ciekawa co to za kobieta w twoim zyciu gosci?? mam nadzieje ze juz niedlugo ja poznam a w sylwestra sporo zrozumialam pozdrawiam

Skomentuj

