aaaaaaaaaa!

Tak tak mini zmiany, znudził mi się wystrój emo, teraz robimy, lekko, biało i ogólnie troszkiem inaczej. Z ogólnie innych spraw, kolejne recki będą się zjawiać, bo mam kilka dni wolnego(chory jestem do tego) to mogę coś oglądać i czytać. Co by tu jeszcze…Aha! byłem ostatnio w szkole nr 10 gdzie zostałem zaproszony na „Wieczór z fantastyką” gdzie dzieciaki i młodzież(gimnazjum ogólnie i mniej) gadały o fantastyce, książkach, filmach, grach etc. Był to już drugi taki wieczorek, było w miarę dużo młodych, fajniutko wyszło, sam pogadałem o tym co warto czytać, jak się zabrać i dlaczego warto, wyszedłem pewnie łagodnie mówiąc –> nieszkolnie, ale dzieciaki się śmiały i klaskały więc chyba spoko, dostałem dyplom i cukierki. heh. Miło tak jakoś

Skomentuj

