Co porabiam

Otóż wkręciłem se questa, jako że nakręcony jestem na Szekspira ostatnio(znaczy bardziej niż zwykle), ściągałem se kilka filmowych ekranizacji . Jak łatwo się domyśleć, niewiele do tego było napisów. Mam przed sobą 2h30 minutową wersję Makbeta z Ianem Mckellenem i Judi Dench z 1979, biorę się za tłumaczenie. Mam jakieś stare wydanie Makbeta, ale chcę sprawdzić jak mi pójdzie, co więcej następny będzie Król Lear z 2008 r. również z Ianem Mck. do tego jednak będę musiał już sobie tą sztukę załatwić, najlepiej w tłumaczeniu Barańczaka…hmmm

4 Responses to Co porabiam

  1. JeszaPerytektyka says:

    Panie, Pan niech lepiej pisze opowiadanie! No ile można czekać 🙂 ?

    A jeśliśmy już przy szekspirowskim temacie- polecam: Rosentrantz & Guildenstern are dead.

  2. pbarwik says:

    hyh piszę i piszę raźnie 🙂 a „RosenCrantz (:P) %..” znam , bo obsada genialna. Dawnom ni widział. Dziękuje za przypomnienie :).

  3. JeszaPerytektyka says:

    Literówka… 😉

  4. pbarwik says:

    co? gdzie ? 😛

Skomentuj

