Tutaj wstawić, dziwny pseudo zabawny tytuł, najlepiej rozbudowany ponad potrzebę.

Cięzki dzień, trochę frustrujący bo muszę gadać z debilami, ale przejdzie mi do jutra. Tak to spokój i cisza. Analizuje sobię Króla Leara, którego tłumaczę w wolnych chwilach. Czytam jedną wielgachną historiję, która właściwie jest ciągnącym się wielkim mindfuckiem, świetne, ale w chuj zakręcone.  W celach złapania nastroju do VIII rozdziału, zacząłem oglądać Deadwood, narazie jeden tylko odc. ale i tak nieźle się zapowiada. Obsada ciekawa, aktorstwo (jak zwykle w HBO) bardzo dobre no i podstawa dla mnie: ostre soczyste dialogi. Patrząc na swe łopowiadanie, które tu powstaje, mogę tak strzelić, że jeśli pisanie pójdzie tak jak myślę, to może ruszę to dalej, coś w stylu sezon 2. Pomysł jeszcze nie zaświtał, ale spodobały mi się postacie, zwłaszcza, Gordon, który nagle łapie swój własny głos.  Przez długi czas myślałem o nim, jako typowym chandlerowskim detektywie, ale co jakiś czas coś tam samo wyłazi.  Tyle w tej kwestii. A tak z beczki lewej zwanej dygresyjną, jakiś podminowany łażę ostatnio, wiążę się to trochę ze zaistniałą mentalną i fizyczną stagnacją, staram się( jak w miarę widać) rozruszać niektóre kości, ale nie jest to czego potrzebuje. Hmmm. Możliwe, że coś odjebie, jak to Wiedźma mówi, zrobię coś głupiego. Mam nadzieje, że nie, ale god damn, jaki nerwowy łażę ostatnio…

3 Responses to Tutaj wstawić, dziwny pseudo zabawny tytuł, najlepiej rozbudowany ponad potrzebę.

  1. RCA says:

    Hm… rozumiem co czujesz, ale rady nie mam. Znaczy mam, ale się nie nadaje onaż do publikacji. Wyszedłbym na szowinistyczną świnię, czy cuś takiego, a dziś są Walętynki więc nie bede 😉

    A na serio – to może wyskocz gdzies? wyjedz na weekend? Oderwij się. Mi to pomaga. Sprawdzone po wielokroć.

  2. pbarwik says:

    nie ma pieniędzy na wyjazdy…
    nie ma pieniędzy na nic

  3. Ksi says:

    szczerze chuj z kasą, też nie mam jak nie zarobie to nie zarobie i będzie oczywiste. Tak czy inaczej szukamy tańszej wersji i tyla.

Skomentuj

