Chwal pana i podaj amunicję!

Wróciłem! Żyje

Chwalmy pana naszego (jakiegokolwiek). U mnie ostatnio trochę bardziej chaotycznie. Straciliśmy dobrego człowieka, wyjechałem po za Toruń, zwiedzałem nieistniejące zamki…

ALe to wszystko nieważne! Bowiem powróciłem, tęskniliście wiem, że tak.  Co do różnych tam, recki powstają, Jim niestety usiadł i siedzi, bowiem, po drodze zniszczył mi kompjuter pliki, co zlikwidowało mi progress opowieści, a pisanie od początku frustruje. A bonus z Legnicy, podobno z stylu pisma, może się wydawać iż jestem kobietą, otóż nie, jedynie czym jestem to lesbijką.

Z muzycznych torów, nowa Lipali jest spoko, tylko musiałem się w nią wsłuchać, Biała Flaga w ich wykonaniu jest baardzo spoko, a pisze to zatwardziały maniak Republiki, więc tyle.

Powróciłem do grania także, Hirołsi V i przeróżne dodatki plus dziś doinstalowany Dawn of War. Yeah, Obstrzał orkosów za pomocą altyrelii Tao, lub szturmy imperialnej piechoty to coś co lubię. W ogóle lubie wojenne gierki, bardziej chyba tylko taktyczne strzelanki. Ale coś w tych wojennych jest takiego, że nie wiem. Nic nie przebije Medievala Total War, z ogromny armiami ścierającymi się. DoW ma podobnie ale nie na taką sklalę, tu mniejsze oddzialy, ale radocha podobna. W pracy mniej ludności zostało, w tym jeden stały współpracownik, co będzie dziwne, bo był od początku, no ale łarewer. Muszę wybrać podyplomówkę i wziąść się za prawko, oba te wybory ( i pomysł zrobienia dyplomu językowego) wiszą nade mną jak miecz Demoklesa (or łarerwer). Ale nadchodzi ten moment, który mówi CZUZ JOR DESTINI. W kwestii języka czy prawka, ni ma problem, podyplomówek stwarza problem, bom nie wiem co wybrać.

To może ja zakończę żartem:

Czym się różni martwe dziecko od kamienia ?

Kamienia nie wydymasz,
żarcik rodem z Legnica, która ciekawa była muszem powiedzieć.

Najbardziej zaniedbane miasto, zarazem będąc ( nie wirusem, cicho, to takie słowo) bardzo ładne.

Potem wkleję fotki i zrobie mini kurs z Legnicy
I pamiętajmy nie łap Pana Boga za nogi, bo Cię obsika

One Response to Chwal pana i podaj amunicję!

  1. Ojebejbe says:

    Antonówka!

    A dowcip o trampolinie i glanach chciałem wykorzystać w skeczu szkolnym, ale się towarzystwo nie zgodziło. Zaścianek.

Skomentuj

