randooom

Lovercraft był jebnięty.
Gaiman robi horrory dla dzieci
Barker lubi obdartych ludzi ze skóry
Mccharthy każe 14latkowi wyłupić komuś oczy
King wielbił kokainę
Masterton dał nam gwałt prześcieradłem.

Mam dziiiwne gusta w książkach….
Fajnie.

A tak btw. Jak ktoś szuka czegoś do obejrzenia Frost/Nixon może wpaść wam w oko, dobra rzecz.
Muzycznie zalecam Iluzjon fajny prog rock, jak nie będę jutro przysypiał to wrzucę jakiś klip.
Natchnień nie ma:( muzycznie robi się krucho, ale coś by fajnego się przeczytało. (zbiorek Lovercrafta mam)
Skończyłem Miasto niepokoju i jest zajebiste bardzo polecam.
Również Houllebecq’a esej o H.P.L jest fajniutki, bardzo ciekawe spojrzenie na miszcza grozy.
Zainteresujcie się bandem mojego kumpla (plug) Soima, ładne brzmienie i fajny poziom komplikacji.
Uciekam niczym gwałciciel w Central Parku…

One Response to randooom

  1. RCA says:

    A właśnie… Masterton jest właśnie na Dniach Fantastyki we Wrocku 😀 Zresztą ja go uwielbiam ;> Seksuolog piszący soczyste i pełne seksu horrory!

Skomentuj

