PiDżej

Pearl Jam Backspacer.

Co za fajna płytka. Nie jestem wielkim wiekim fanem Perełek, ale pierwsza płyta jest nadal kozacka, tym samym przyjrzałem się nowej.

Powiem tak pierwsze 3 kawałki to lecą bardzo szybko, są rockowe, z jajami ostre i ogólnie bardzo fajne. Tylko krótkie, ale cały album jest krótki, so ju noł.

Johnny guitar, czyli um 4 kawałek, nie wchodzi mi ekstremalnie w ucho( nie tak jak pierwsze 3), ale nadal ostry ciekawy riff, świetne przejście w środku. no dobry kawałek tak?

Just breathe to nagle PJ daje po hamulcach i balladka, w sumie fajna, nie mam jej nic do zarzucenia, ale no nagły atak balladki na mnie źle wpłynął, i jakoś. Brzmi jak odrzut z Into the Wild.

Among The Waves fajne, ciekawe przejście, taka też balladka, ale ciekawsza, więcej gitarki.

Unthought Known już wracamy na bezpieczne wody, ciekawy rockowy melodyjny kawałek, nie wpadł mi jeszcze aż tak do głowy, z jakiegoś powodu kojarzy mi się z R.E.M.

Supersonic- Perełki grają punka! Heh fajny ,szybki kawałek. Coś może na bisy koncertowe, huh, podoba mi się bardzo.

Speed of Sound gah znowu ballada, ale znowu ciekawa,  coś zajeżdża troszkę country, lub czymś takim. Podoba mi się, ale bardziej do siedzenia nad książką, niż na jeżdżenie samochodem.

Force of Nature, ostatni kopniak płytki, fajny prosty miły kawałek, miły dla ucha.

The End – ballada na zakończenie, fajna, bardzo klimatyczna.

Co do reszty, dosyć głośny bas, ale ja lubię takie rzeczy, więc mi nie przeszkadza. Świetna perka, fajne riffy, szokująco mało solówek, co mnie dziwi. Edek wokalista nie zawodzi. Podoba mi się jego śpiewanie na tym albumie

silne 7+/10

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: