Więcej wszystkiego dla wszystkich!

Czekański założył Tweeta, sam się zastanawiam nad nim, ale chwilowo mi się nie chcę.

Leniwy dni w Barwiktown, wieczorem Aliens na ekranie z Darasem i Pablem, jutro popołudniówka in da dżob.

Się ogarnie.

Bawi mnie jedna opcja związana z tym blogiem, się wyjaśniło jak dużym egocentrykiem jestem, moje „łopowiadanka” nie powstałyby, gdybym nie wiedział, że ktoś je czyta.

hyhy.

W poniedziałek na zajęcia z englisha, zobaczym co i jak, będzie co najmniej ciekawie, jako, że dawno nie wqwałem, zwłaszcza języka.

Hm

Skomentuj

