A ten znowu pierdzieli bez sensu…

Jak pisałem skończyłem kolejne opowiadanie.

Ma tylko 4 strony i jest po raz kolejny, całkowicie inne od tego co dotąd próbowałem. Prowadzi mnie to do pewnej rozkminki, związanej z swoim skrobaniem.

Przez pisanie o Tomaszu, trochę wbiłem się w system pisania, ta serię bardzo lubię, prawdopodobnie najlepsza rzecz którą napisałem, ALE, nie mogę pisać o jednym oui?

Zastanawiałem się co dalej ruszyć, łazi mi po glowie napisanie opowiadanka typowo Fantasy, krasnoludy, elfy etc.

Jednakże, to tylko jeden typ, chciałbym napisać obyczaj, albo thriller, ale nie wiem zbytnio jak.

Się zobaczy.

Nie oznacza, że olewam Tomasza z Torunia, coś jeszcze o nim (lub nim) opowiem. Jest minimum jeszcze jedno opowiadanie o nim we mnie. Może dwa, jedno miałoby być czymś w stylu Ronina, lub filmu Kurosawy, ale to jedynie feel. Pomysł ze stypą dla Tomasza, odszedł na razie, bo nie był ciekawy.

Z innych spraw weekend mam wolny, co jest fajne i miłe, spędzę go jak pogoda pozwoli na oglądaniu Fortów z rana, a wieczorem spotkaniem z przyjaciółmi.

Dlaczego jeszcze opowiadanie nie jest tu?

Bo muszę sprawdzić błędy, których i tak nie wyłapię, więc pewnie będę poprawiał po wypuszczeniu. hyh.

może powinniśmy robić takie opowiadania / Tworzysz posta z łopowiadaniem i edytujesz je co tydzień, zmieniając formę, dodając fabułę etc.

Hm.

Heee.

Cokolwiek, tak tylko pierdole.

Btw. kolejny dzień papierosa, radują się tłumy.

Skomentuj

