Miasto nocy i mgły

Więc wczoraj po angielskim (masakra dodam straszna) posiedziałem chwilę w Rycerskiej, ogarniając zadanie i conditionale. Spiłem piwko z Rudym i przeszliśmy się do taksówki. Udało mi strzelić tego pięknego wieczoru kilka zdjęć:

Oczywiście nie są dobrej jakości, robione bądź co bądź telefonem, ale klimat był niesamowity. Dla takich chwil uwielbiam jesień, a zwłaszcza w Toruniu nocą.  Jednym z moich ulubionych, jest to z lampą po prawej stronie, ta postać, to Rudy, który w tym momecnie mówił (nie patrząc na mnie w ogóle), że chciałby mieć aparat. Heh.

Uwielbiam starówkę w Toruniu, uwielbiam ogólnie Toruń.

A jacyś debile potrafią się mnie pytać dlaczego.

2 Responses to Miasto nocy i mgły

  1. areskaro says:

    Całkiem ciekawe kolorystyczne.

  2. RCA says:

    😦 tęsknię… tak koszmarnie tęsknię za Toruniem, że … eh. Piękny jak zwykle. A foty mimo jakości bardzo fajne!

Skomentuj

