Update

Dziś kolejny angielski. Wielu ze znajomych wie już, że jestem ogólnie przerażony stanem mojej wiedzy, która jest jak się okazało minimalna. W tym sensie, że dogadam się i napiszę dobrze, ale nie wiem dlaczego, więcej w tym intuicji i niż czegokolwiek innego. yhh no zobaczymy, myślałem o przeniesieniu się poziom niżej nawet, no ale ambicja we mnie mówi, że może się uda.

Zobaczym

Póki co przygotowanie do formatu kompa. Wypaliłem resztę West Winga (z 10 płyt mi ten serial zajmuje masakra), zdjęcia, sterowniki, nowy Windows czeka.

Jutro może film u Darasa, jak się ogarnie, a jak nie, to w coś sę pogram po prostu.

Twitter był sprytnym pomysłem, bo blog jest teraz codziennie wielokrotnie updejtnięty, a zajmuje mi to kilka chwil, nawet w pracy. LOL zwycięstwo lenistwa.

byle dalej jak to się mówi.

Skomentuj

