Trzy kropki

Goddamn to było dziwne kilka dni.

Myśli łażą w wielu kierunkach, żaden z nich nie jest stały. Czuje się jakbym miał myślowe ADHD.

Opowiadania się rozłażą, bo nie mogę się skupić na żadnym z nich, co mam inny nastrój to obmyślam kolejne.

A jakby było tego mało, moje asocjalne skłonności ostatnio rosną w zatrważającym tempie, co mnie troszkę martwi.

No ale jak to mówi banał? Shit happens.

Z miłych opcji, Fenris obronił się, więc plusik dla niego i witamy w grupie z frustrowanych magistrów. Możliwe, że mój obecny nastrój związany jest z trzema dniami spędzonymi w domu, gdzie trwa remont.

Właściwie nie da się wyjść z pokoju. So ju noł…

Odkryłem bardzo fajny serial, surrealistyczny i bardzo zabawny Harvey Birdman Attorney at Law, masakra zabawa na 102.

Zmęczony, ale nie fizycznie. Dziwne uczucie.

Atak muzyczny:

Skomentuj

