Make it rain

O Tomie Waitsie mało pisałem, bo niewiele się da napisać.

Jednak jeden kawałek przemawia do mnie na wielu poziomach:

Absurdalnie niepotrzebna próba tłumaczenia tekstu

Zabrała mi kasę

I przyjaciela.

Znacie historię

Oto powraca.

Nie mam dumy

Ni szacunku

Niech pada

Niech leje!.

Od czasu jak Cię nie ma.

W głębi boli.

Jestem tylko smutnym gościem tu

Na tej mrocznej ziemi.

C hę uwierzyć!

W litość świata raz jeszcze

Niech lunie!

Niech leje!

Noc jest zbyt cicha
Rozciągnięty w niej

Muszę usłyszeć grzmot

I ciemnej nocy jęk.

Nie jestem dobry nie jestem zły

Niech otworzą się niebiosa

Niech lunie!

Tak blisko niebios

Zmiażdżony przy bramie.

Każdy ostrzy język

Na mych błędach

Nie ma nazwy
na co uczyniła

Niech lunie!

Bez jej miłości

Bez twego pocałunku

Piekło nie spali

bardziej niż to.

Płonę tym bólem

Zgaś ten ogień

Niech lunie!

Zrodzony problemom

gotów na los

Zaobrączkowany

tak samo wszystko

Niech lunie!

Niech lunie!
Spraw niech lunie!
Niech lunie!

Stoję oto sam

Niech lunie!

Skomentuj

