wiersz

Zgubmy się dziś

Ja w Tobie

Ty we mnie.

Ucieknijmy gdzieś dalej.

Gdzie nie  znajdą nas

znaki ostrzegające przed zaangażowaniem

reklamy możliwie źle zakończonego związku

tablice wypominające nasze  złe cechy

Na jeden wieczór

zapomnijmy o kłótniach, problemach

Zgubmy się

tak totalnie w głąb drugiej osoby

bez przewodników czy map

Nie chciejmy słuchać

dobrych rad od miłych przyjaciół

przyjemnych spotkań z byłą dziewczyną na imprezie

czy stymulujących rozmów z twoim jakże trzeźwym bratem

Nie musi zniknąć to na stałe

Wróci jutro

Tak jak my

z w głąb siebie odbywanej podróży

3 Responses to wiersz

  1. RCA says:

    WOW! WOW! WOW! Bardzo dobre! Bardzo… dziwne jednocześnie. Zgubmy się dziś. Bardzo mi się te słowa podobają! Brawo!

  2. areskaro says:

    cenie możliwość czytania Twoich literek.

  3. pbarwik says:

    A ja cenię opinie, to taka pierdółka trochę na auto, bez myślenia robiona. Wieczorkami tak teksty powstają zazwyczaj, umysł zmęczony działa inaczej. Zawsze następnego dnia idą w ruch poprawki, ale tutaj nie wiedziałem gdzie i jakie, a nie chciałem zostawiać tego.

Skomentuj

